Cosmetica beter niet kopen bij de parfumeriezaak

Waarom u geen cosmetica  moet kopen bij de parfumeriezaak

Cosmetica wordt bij parfumeriezaken regelmatig met hoge kortingen en tegen stuntprijzen aangeboden waardoor veel mensen denken dat die winkels hartstikke veel verkopen vanwege deze kortingen. Nee dus, deze winkels stunten met deze acties om klanten binnen te trekken. Een dagcrème aanbieden voor de helft van de normale prijs is het uitdelen tegen inkoopsprijs. De werkelijke bedoeling van de parfumeriezaken is hopen om met deze acties zodra de klant in de winkel is dat er bijverkoop zal plaatsvinden of de klant toch te laten kiezen voor een ander merk  waardoor er toch nog  winst gemaakt kan worden.

Verkeerde voorlichting

Doordat het in deze tijden erg moeilijk is om in parfumeriezaken iets (bij) te verkopen omdat veel klanten het vertrouwen in die zaken en de producten hebben verloren. De consument heden ten dage is niet gek, een beetje vreemd dat de ene week het ene merk cosmetica en de andere week het andere merk cosmetica wordt geadviseerd. U als consument wordt eigenlijk verkeerd voorgelicht omdat het niet gaat om een goed product voor uw huid maar om het verkopen van een product waar het meeste winst op wordt gemaakt.

Waarom zouden we bij jullie cosmetica kopen?

Bij Vitale Di Vita hebben we als schoonheidsspecialist en huidtherapeut heel bewust gekozen voor maar 1 cosmetica merk welke door ons uitgebreid is getest en aan alle eisen van de hedendaagse hoge norm voor huidverzorging voldoet. Hierdoor is er geen concurrentie tussen meerdere merken. Dit merk IKARI is ontwikkeld in high tech laboratoria in Zwitserland door dermatologen. U krijgt advies door eerst een uitgebreide huidscan en analyse waarbij u op een scherm kunt meekijken hoe het met de verschillende aspecten van uw huid is gesteld. Hierna zal het geautomatiseerde systeem aangeven wat het beste is specifiek voor uw huid. Ons merk mag alleen verkocht worden door huidspecialisten en alleen na een grondige huidanalyse. U betaalt voor de kwaliteit van deze cosmeticalijn slecht een schijntje ten opzichte van andere hoogaangeschreven merken. Dit komt omdat de meeste merken veel geld stoppen in promotie en marketing activiteiten waar u als klant voor mag betalen.

 

Terug
MENU